mandag 27. oktober 2014

Møt enda en Motivator


Da var turen kommet til deltager nummer 3, vår egne Gard Haugland som jobber som Manufacturing Executive Business Consultant......

Hei Gard,

 - Hvorfor valgte du å melde deg på denne turen og støtte Team Rynkeby?
Første tanken som slo meg da jeg meldte meg på Team Rynkeby-turen var at jeg fikk mulighet til å oppleve Oslo-Paris fra sykkelsetet. Etter hvert har formålet bak turen sunket inn. Jeg har mistet en far til kreft, men kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn til kreft. Syntes det er helt fantastisk å få lov til å få være med å støtte opp om et slik formål.


 - Hva er din treningsbakgrunn?
Jeg trener og deltar i triatlon, det vil si en kombinasjon av svømming, sykling og løping. Akkurat i disse dager ligger fokuset på løping, dette er nemlig min svakeste gren. I tillegg trener jeg også styrke, så tror ikke jeg skal ha problemer med å gjennomføre turen.


 - Hva er dine forventninger til turen?
Jeg meldte meg på Team Rynkeby for selve opplevelsen, og ser frem til landskapet og naturen jeg skal oppleve langs veien. Jeg ser også frem til samholdet som dannes når man er på en slik tur med et team. Jeg tror denne turen kommer til å være en opplevelse for livet.


 - Hvordan skal du forberede deg til turen?
Jeg kommer til å fokusere på å opprettholde løping og sykling i hele vinter, har en sykkel med piggdekk så blir landevei i vinter også. Viktig å få på plass rumpemuskulaturen før avreise, slik at jeg holder ut 150 mil på sykkelsetet. Jeg har også satt meg et mål om å gjennomføre Trondheim - Oslo på under 24 timer 21. juni sammen med en fetter.


 - Hvem er du i gruppen/ teamet?
Motivator'n. Jeg har ikke problemer med å være med og dra på dager som er tunge for andre på teamet. Dette er jo ingen konkurranse, vi er ett team som sykler for en god sak.


Vi ønsker deg lykke til med forberedelsene Gard, og ser frem til å høre mer fra deg underveis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar