onsdag 15. oktober 2014

Møt Motivator'n


På tide å hilse på deltager nummer to som er vår egen Espen Haaberg, som jobber som CRM Business Consultant…..

Hei Espen,

 - Hvorfor valgte du å melde deg på denne turen og støtte Team Rynkeby?
Jeg meldte meg på Paris-turen fordi jeg var ute etter en personlig utfordring, og 144 mil på 7 dager vil jeg definitivt kalle en utfordring. I tillegg synes jeg formålet med turen og tanken på å støtte opp om en god sak er veldig motiverende.


 - Hva er din treningsbakgrunn?
Jeg har syklet mye i flere år nå, og er i tillegg veldig glad i å både stå og gå på ski. Jeg vil nok si at jeg er generelt glad i å være aktiv. Tror ikke at det skal bli et problem å gjennomføre turen, selv om jeg har ikke har syklet så mye landevei. Kan jo nevne at jeg tilbakela 70 mil på 6 dager fra sykkelsetet i fjor på tur i Spania.


 - Hva er dine forventninger til turen?
Jeg ser frem til å sykle som en del av Team Rynkeby og være en del av et sykkelteam, noe som er veldig sosialt. I tillegg gleder jeg meg selvfølgelig til å få kjenne turen litt på kroppen - få kjenne litt på mestringsfølelsen rett og slett. Tror også at turen blir veldig givende på grunn av formålet med turen og naturopplevelsen.


 - Hvordan skal du forberede deg til turen?
Jeg planlegger å sykle mye, og ikke minst tenke nøye gjennom hvor mye og hvilke klær jeg skal ha med meg. Hørte rykter om at det var kaldt i fjor og at ingen i gruppen hadde husket å ta med seg regntøy. Den opplevelsen kan jeg gjerne unngå;)


 - Hvem er du i gruppen/ teamet?
Motivator'n. Jeg liker å prate mye og hjelpe andre på teamet med å holde motivasjonen oppe.


Vi ønsker deg lykke til med forberedelsene Espen, og ser frem til å høre mer fra deg underveis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar